
- Recollida de sol·licituds :
Període : Del 21 d’abril al 12 de maig del 2017
Horari : 09:00h a 18:00h (excepte divendres 9 a 14 )
Lloc : C. Pantà,20
L’atenció es farà segons la següent distribució:
Zona 1: dies 21,24,25,26 d’abril
Zona 2: dies 27,28 d’abril, 2 i 3 de maig
Zona 3: dies 4,5,8,9 de maig
Zona 4: 10,11 i 12 de maig
- Què cal portar:Sol·licitud emplenada, que inclou l’autorització de consulta de dades de tots els membres majors d’edat que convisquin al domicili (segons model adjunt)
- IDALU de l’alumne sol·licitant (codi identificador únic que s’assigna a cada alumne,dins del registre d’alumnes RALC)
- En cas de divorci el conveni o sentencia de separació
- En el cas en que algun dels membres de la unitat familiar rebi qualsevol tipus d’ingrés corresponent a rendiments no contributius, caldrà aportar la següent documentació, en funció de la font o fonts d’ingressos:
- Els pensionistes: certificat acreditatiu de la percepció d’una pensió i de la seva quantia actualitzada.
- En cas de no poder acreditar el nivell de renda familiar, declaració jurada d’ingressos
- Què no cal portar:
No cal adjuntar padró.
Cal que el tutor/a o representant legal sigui qui entrega la sol·licitud.
Terrassa,7 d’abril de 2017
 
|
|
Al document de les zones no surt la nostra escola. Suposo que pertanyem a la mateixa zona que el President Salvans i el Pau Vila.
ResponEliminaSi aneu a: escolarització - OME trobareu el mapa de les àrees de proximitat on queda clar que l'escola pertany a l'area 4, igual que President Salvans i Pau vila ( http://www.terrassa.cat/documents/12006/230694/Mapa_Arees_Proximitat_Centres_Docents_Terrassa.pdf )
EliminaMoltes gràcies tot i que trobo que el document hauria d'estar actualitzat.
Elimina